0

Intrebari frecvente

Preturile afisate nu contin TVA.
Avand in vedere ca ne adresam exclusiv revanzatorilor – adica persoanelor juridice, preturile se factureaza fara TVA si noi le-am afisat la fel : fara TVA. De asemenea in functie de tara de provenienta a cumparatorului – cota de TVA poate sa difere astfel incat cel mai corect este sa afisam pretul produsului fara TVA.
Comanda disponibila trebuie sa fie de minim 299 lei + TVA.
Preturile noastre sunt dedicate pentru revanzare si implicit ele sunt calculate in regim de en-gros. Pentru acest regim insa cu siguranta trebuiesc stabilite anumite criterii : al nostru este de comanda minima disponibila 299 lei + TVA / livrare, unul dintre cele mai mici practicate pe piata romaneasca in domenii similare cu al nostru, cu preturi de importator direct.
Transportul il platim noi atata timp cat se efectueaza cu transportatorul cu care avem noi contract - Nemo Expres.
In situatia in care doriti livrarea cu un alt curier ales de dumneavoatra - costul pentru aceasta livrare cade in sarcina dumneavoastra, respectiv contactarea acestui curier pentru ridicare se va efectua tot de catre dumnevoastra. In acest ultim caz noi va vom informa in momentul finalizarii pregatirii marfii: cate colete si cate kg sunt.
Daca ati lansat comanda de luni pana vineri inclusiv, pana la orele 10.00 – marfa se pregateste in aceeasi zi. Comenzile lansate dupa orele 10.00 se pregatesc in mod normal a doua zi lucratoare. De asemenea trebuie tinut cont si de timpul de tranzit rutier al coletelor : 1 – 2 zile lucratoare.
Adunand cele doua componente - pregatire si transport : timpul efectiv de asteptare al dumneavoastra poate varia intre 1 si 4 zile lucratoare.
In acest caz trebuie sa intocmiti un proces verbal cu agentul livrator Nemo si sa verificati in prezenta lui intreaga marfa, atat numeric dar si calitativ.
In cazul in care apar neconcordante acestea se vor trece in procesul verbal pe care va rugam sa ni-l trimiteti si noua in copie pe adresa noastra de email office@romprofix.ro. Marfa lipsa sau deteriorata va vom retrimite noi inca odata – fara costuri suplimentare pentru dumneavoastra, insa avem nevoie de documentatia pe care am amintit-o : procesul verbal de predare primire.
In oricare dintre aceste cazuri – in cel mai scurt timp posibil din momentul in care ati constientizat gresala dumneavoastra - va rugam sa trimiteti in scris pe adresa noastra de email office@romprofix.ro corectarea dorita.
In situatia in care aceste modificari tehnice se opereaza pana cand coletele nu au fost ridicate de la noi – nu se vor percepe tarife suplimentare de operare. In situatia insa in care coletele au fost deja ridicate de curier si directionate spre primele date de contact transmise noua de catre dumneavoastra noi vom cere de fapt o a doua livrare catre curier iar el ne va taxa pe noi de doua ori. In acest caz va vom percepe si noi un tarif de expediere care valoric pentru dumneavoastra inseamna 1 leu / kg.
In oricare dintre aceste cazuri – in cel mai scurt timp posibil din momentul in care ati constientizat gresala dumneavoastra - va rog sa trimiteti in scris pe adresa noastra de email office@romprofix.ro corectarea dorita.
In situatia in care aceste modificari tehnice se opereaza pana cand coletele nu au fost ridicate de la noi – nu se vor percepe tarife suplimentare de operare. In situatia insa in care coletele au fost deja ridicate in vederea expedierii catre dumneavoastra le veti primi conform solicitarii initiale. Returnarea catre noi si noua expediere catre dumneavoastra vor fi suportate de dumneavoastra. In cazul in care doriti sa utilizati serviciul Nemo Expres va rugam sa verificati tarifele practicate de acest operator - exprimate pe situl lor www.nemoexpres.ro.
Factura catre dumneavoastra se trimite in format electronic pe adresa de email pe carea ne-ati indicat-o la logare.
De asemenea factura sau facturile tiparite le primiti intotdeauna in coletul cu numarul 1 al expeditiei.
In situatia in care nu ati primit factura in niciuna dintre variante expuse – va rugam sa ne solicitati pe adresa de email office@romprofix.ro primirea acesteia in format electronic, indicand si adresa dumneavoastra de email pe care sa v-o transmitem.
Modalitatile de plata pe care vi le punem la dispozitie sunt urmatoarele :
-prin Ordin de plata conform facturii care vi se transmite pe email.
Pentru fluidizarea operatiunilor totale va rugam ca dupa efectuarea prin acest mijloc sa ne trimiteti pe adresa noastra de email dovada platii
-ramburs numerar la curier.
In general pentru astfel de probleme va rugam sa parcurgeti urmatoarerle etape:
1. sa cititi Manualul de instructiuni si respectiv Cerfificatul de garantie al produsului
2. sa semnalati problema aparuta departamentului nostru de vanzari prin unul dintre mijloacele : telefon 0359-453800 sau email office@romprofix.ro
3. sa semnalati problema aparuta departamentului nostru specializat pe adresa de email service@romprofix.ro.
Daca in urma discutiilor cu unul dintre colegii nostri de la departamentul Service s-a ajuns la concluzia ca produsul / produsele trebuie sa ajunga la noi, va rugam sa tineti cont de urmatoarele recomandari pentru expediere :
-curierul agreat de noi este Nemo Expres. Datele de contact ale acestuia, diferite pentru fiecare zona a tarii in parte, le gasiti pe situl www.nemoexpres.ro. In situatia in care folositi acest curier noi vom plati transportul, dumneavoastra mentionand pe colet "plata la destinatie". In cazul in care doriti expedierea cu un alt curier – costul transportului cade exclusiv in sarcina dumneavoastra. In orice caz insa – va rugam ca pentru ridicare colet sa contactati dumneavoastra curierul.
-adresa de expediere este : SC ROMPROFIX SRL, P.L. Oradea – Bihor, Calea Santandreiului, nr. 64B, cu mentiunea "Pentru Departament Service"
-marfa trimisa sa fie ambalata in conditii corespunzatoare pentru a nu suferi deteriorari suplimentare in urma noului transport
-pachetul trimis sa contina toate componentele aditionale primite odata cu pachetul original.
Este vorba de toate accesoriile livrate initial. Acest aspect il cerem deoarece – in unele situatii speciale, se decide inlocuirea produsului defect cu unul nou care are de asemenea incluse acele acesorii in cutia sigilata
-sa aveti in colet certificatul de garantie completat corespunzator
-sa aveti copia documentului de plata (bon, chitanta)
-sa trimiteti in scris toate problemele semnalate ca fiind necorespunzatoare
-sa ne transmiteti o modalitate de contact direct, preferabil telefon, respectiv o adresa de returnare a produsului remediat.
In cazul in care nu sunteti multumit de unul sau mai multe din produsele primite le puteti returna respectand toate punctele de mai jos:
-termenul de returnare sa nu depaseasca 30 zile calendaristice din momentul facturarii
-sa nu existe urme de folosire a produselor
-ambalajul sa fie in stare perfecta, fara taieturi, marcaje sau alte interventii facute de dumneavoastra
-sa ne indicati un cont in care sa ma returnam banii aferenti acestor produse dupa primirea lor la depozitul nostru
Costurile de expediere catre noi vor fi suportate de catre dumneavoastra. Adresa de expediere este : Oradea - Bihor, Calea Santandreiului, 64B.
Pentru informatii suplimentare anterioare expedierii sau ulterioare acesteia puteti utiliza datele noastre de contact : telefon 0359-453800 sau email office@romprofix.ro.
Programul de lucru al Centrului nostru logistic din Oradea este de luni pana vineri intre orele 8.00 si 16.30.
Pentru orice problema aparuta va rugam sa utilizati datele generale de contact: telefon 0359-435800 sau email office@romprofix.ro
Logandu-va la situl nostru si parcurgand cu atentie toate detaliile utilizarii acestuia, beneficiati de o serie de avantaje, intre care enumeram:
-preturi de importator direct
-preturi actualizate
-vizualizare stocuri in timp real
-vizualizare detalii produse: imagine, caracteristici
-manuale de instructiuni, garantii, certificate (unde este cazul)
-aveti acces la ultimele produse intrate cu stoc la noi accesand categoria Noutati
-aveti suport de informare – noi punandu-va la dispozitie topul nostru de vanzari, accesand categoria Contul meu/Top produse
-puteti opera o legatura directa de date intre situl nostru si programul dumneavoastra de gestiune accesand categoria Contul meu/Feed produse
-puteti vizualiza intreagul dumneavoastra istoric de comenzi accesand categoria Contul meu/Istoric comenzi
-rapiditate operare date si implicit rapiditate expediere produse
-transparenta in transmiterea datelor
-posibilitatea verificarii sau modificarii de date direct de catre dumneavoastra.